Online ledenontmoetingen

Juist nu – in tijden van corona – willen we heel graag in gesprek blijven met onze leden. Wat houdt inwoners nu vooral bezig? Hoe kunnen adviesraden nu en in de postcorona fase invulling geven aan hun rol? Welke reactiepatronen zien we bij de gemeente? Wat kunnen we hier als lokale advies- en cliëntenraden van leren?

Daarom organiseren wij dit jaar verschillende online ledenontmoetingen. Videogesprekken waarvoor u zich vooraf aanmeldt en vervolgens online inbelt. Petra van der Horst, directeur bij de Koepel, is gespreksleider en praat met maximaal 18 deelnemers over actuele ontwikkelingen en de rol van lokale advies- en cliëntenraden. U kunt vooraf ook eigen vragen inbrengen.

Wanneer?

De eerste twee online ledenontmoetingen zijn gepland op:
Donderdag 28 mei van 19.00 – 20.30 uur
Maandag 8 juni van 19.00 – 20.30 uur

Voor wie?

Deze online ontmoetingen zijn bestemd voor leden van de Koepel. Per online ontmoeting ontvangen we maximaal 18 deelnemers. Daarom stellen we per ledenontmoeting een maximum van 2 deelnemers per adviesraad.

Hoe werkt het als ik mee wil doen?

U kunt zich aanmelden voor één van de twee data via dit aanmeldformulier. U ontvangt dan een paar dagen voor de online ontmoeting een mail met hierin een link naar een videogesprek in Zoom. We geven u in de mail ook een korte instructie hoe u gebruik kunt maken van de communicatietool Zoom.

Vragen?

Heeft u nog vragen, dus kunt u contact opnemen met Sanne Hekman, communicatieadviseur bij de Koepel: communicatie@koepeladviesradensociaaldomein.nl.

©2020-2021 Koepel Adviesraden Sociaal Domein | Disclaimer | Privacy verklaring | Sitemap

Secretariaat
Zalmsteek 23
3192 MC Hoogvliet-Rotterdam