Online ledenontmoetingen

Er gebeurt van alles in onze samenleving. Mede door het coronavirus worden vraagstukken binnen het sociaal domein vergroot en/of versneld. Het inwonersperspectief binnen brengen bij de gemeente is in deze tijd misschien wel belangrijker dan ooit.

Juist daarom willen we heel graag in gesprek blijven met onze leden. Wat houdt inwoners nu vooral bezig? Voor welke uitdagingen staan gemeenten? Hoe kunnen adviesraden nu en in de postcorona fase invulling geven aan hun rol?

Daarom organiseren wij ook in 2021 verschillende online ledenontmoetingen. Videogesprekken waarvoor u zich vooraf aanmeldt en vervolgens online inbelt. Petra van der Horst, directeur bij de Koepel, begeleidt dit gesprek en praat met maximaal 18 deelnemers over actuele ontwikkelingen en de rol van lokale advies- en cliëntenraden. U kunt vooraf ook eigen vragen inbrengen.

Wanneer?

De online ledenontmoetingen zijn gepland op:

Maandag 8 februari van 19.30 - 20.30 uur
Maandag 15 maart van 19.30 - 20.30 uur
Maandag 19 april van 19.30 - 20.30 uur
Maandag 31 mei van 19.30 - 20.30 uur
Maandag 12 juli van 19.30 - 20.30 uur

Voor wie?

Deze online ontmoetingen zijn bestemd voor leden van de Koepel. Per online ontmoeting ontvangen we maximaal 18 deelnemers. Daarom stellen we per ledenontmoeting een maximum van 2 deelnemers per adviesraad.

Hoe werkt het als ik mee wil doen?

U kunt zich aanmelden voor één van de data via dit aanmeldformulier. U ontvangt dan een paar dagen voor de online ontmoeting een mail met hierin een link naar een videogesprek in Zoom. We geven u in de mail ook een korte instructie hoe u gebruik kunt maken van de communicatietool Zoom.

Vragen?

Heeft u nog vragen, dus kunt u contact opnemen met Sanne Hekman, communicatieadviseur bij de Koepel: communicatie@koepeladviesradensociaaldomein.nl.

©2020-2021 Koepel Adviesraden Sociaal Domein | Disclaimer | Privacy verklaring | Sitemap

Secretariaat
Zalmsteek 23
3192 MC Hoogvliet-Rotterdam